Ken je dat?

Je stuurt je man/vriend/whatever maar van het mannelijke geslacht naar de winkel en hij komt thuis met meer dan je gevraagd had omdat het oo...

Je stuurt je man/vriend/whatever maar van het mannelijke geslacht naar de winkel en hij komt thuis met meer dan je gevraagd had omdat het ook wel van pas zou komen?

Wel, mijn lief ging gisteravond mijn keukentafel verhuizen. Na talloze opmerkingen van mijn kant en dat het toch wel eindelijk mocht gebeuren. Allez, een mens zou denken dat ik verhuisd ben en al. Het duurde nogal lang maar ik maakte me niet meteen zorgen. Komen ze binnen met mijn keukentafel, stoelen (altijd handig) en mijn boekenkast... En de boeken? Wel, die liggen ergens in de kamer. Op de grond? Nee, niet noodzakelijk. Leuk! Alsof er geen reden was waarom ik dat eerst in dozen en zo wou steken. Volgende week doen ze een poging om mijn zetel te verhuizen. Ja, ooit ben ik volledig verhuisd denk ik. Als hij het lang genoeg rekt, verhuis ik weer naar het station, néh.

De tafel hadden we rap genoeg op zijn plaats, de kast was een ander paar mouwen. Paste die nu wel of niet in de hoek? Of gingen we daar al iets anders zetten? In ieder geval werd het zo meteen een druk avondje in plaats van een rustig avondje voor de buis. Ik heb enkel de laatste tien minuten van Grey's anatomy gezien omdat de video nog niet geïnstalleerd is. En toen vond mijn lief dat ik genoeg gelebber had gezien...

You Might Also Like

1 reacties

  1. En toen had je lief goesting om zelf te lebberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen