Het is maar hoe je het bekijkt

Ik verontschuldigde me vrijdagavond. Ik was iets te laat op de afspraak bij een vriend, het is druk op het werk met de economische recessie ...

Ik verontschuldigde me vrijdagavond. Ik was iets te laat op de afspraak bij een vriend, het is druk op het werk met de economische recessie die er zit aan te komen. "We moeten iets doen" zei ik. Hij reageerde laconiek met: "Ben je schoenen gaan kopen?"

Nog zo geen slecht idee eigenlijk, moest ik toegeven. Met een brugdag in het vooruitzicht had ik er al aan gedacht. Maar ik moest daar zo een beetje aan denken toen ik dit bij Josie las. Dankzij mijn kaartperikelen draaide het net iets anders uit, maar ik vond een leuk berichtje in mijn mailbox: ik heb gewonnen! Mijn kaartprobleem was op nog geen vijf minuten opgelost, de bank was wel open op de brugdag, maar toen had ik geen zin meer. Maar gisteren vond ik een mail over kortingen bij het postorderbedrijf en tja, ik heb al van solden gedaan.

You Might Also Like

0 reacties