More blue

Ravelry-users, scroll down for English Als mijn lief één ding erger vindt dan de vele breiprojectjes is het wel mijn hoeveelheid wol. Dus l...

Ravelry-users, scroll down for English
Als mijn lief één ding erger vindt dan de vele breiprojectjes is het wel mijn hoeveelheid wol. Dus lanceerde hij de uitdaging: jij koopt geen wol meer of ik koop nieuwe luidsprekers. Gemakkelijk dacht ik, ik ga gewoon eerst alles opbreien, tot ik vorige zaterdag een hele dag op de rommelmarkt stond. Natuurlijk had ik ook wel wat tijd om zelf eens te gaan snuisteren en je zou er verwonderd van staan hoeveel wol er te koop werd aangeboden. Uitzondelijk. Resultaat: drie kanjers van klossen en zes bolletjes katoen voor nog geen tien euro. En om mijn blauwe probleem nog groter te maken, twee klossen zijn blauw, het derde is geel, ook al een kleur die ik nooit draag eigenlijk. Het lichtblauwe denk ik te gebruiken voor een cache-coeur, voor de andere vind ik ook nog wel iets. En ja, misschien draag ik dat wel.






If my boyfriend gets annoyed by my many knitting projects he is without words when it comes to my stash. So he gave me a kind of ultimatum: no more yarn, or I buy speakers. Easy enough I thought, I'll finish my projects and start new projects out of my stash. Until I was on a sale all Saturday. I had some time to look around and I found three kones of yarn, six skeins of cotton for less than ten euros. And to increase my blue problem two of the cones are blue, the other is yellow, another color I never wear. But when I showed it in knitting class, everybody was enthusiastic. I'm thinking of a cache-coeur for the light blue, no idea yet for the oters.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik veronderstel dat dit hetzelfde is met stof: je kan er maar geen genoeg hebben!

    BeantwoordenVerwijderen