Het helpt niet

Als je als verkoopster de schoenen waarvan ik net gekeken heb of de prijs binnen mijn budget past en die ik nu denkbeeldig aan mijn voeten z...

Als je als verkoopster de schoenen waarvan ik net gekeken heb of de prijs binnen mijn budget past en die ik nu denkbeeldig aan mijn voeten zie, opnieuw Ć©Ć©n, maximum twee centimeter naar rechts verschuift. Het geeft me de indruk dat ik de goddelijke orde verstoord heb en als er nu Ć©Ć©n ding dat ik niet wil in mijn vlugge middagpauze in het centrum is het wel dat. Och, ik apprecieer het wel dat u even vriendelijk tegen mij praat, dat de schoenen toch zo gemakkelijk zijn en al, maar u heeft met die anderhalve centimeter mijn goesting verbrodt om ze zelfs maar aan te passen.

Wat verderop was de winkel ook leeg en liep de verkoopster ook schoenen goed te zetten, maar ze liet me rustig kijken, schoenen verzetten zonder ze meteen weer manisch op hun plaats te zetten. En voilĆ , ik heb nieuwe schoenen.

You Might Also Like

0 reacties