Boekskes

Ook hier woont zo'n boekskes-verslaafde , de glamit laat ik wel liggen, daarvoor ga ik naar de Delhaize en ik neem de langste rij aan de...

Ook hier woont zo'n boekskes-verslaafde, de glamit laat ik wel liggen, daarvoor ga ik naar de Delhaize en ik neem de langste rij aan de kassa. Maar er zijn nog andere papieren verleiders. Gelukkig wordt mijn leesdwang wat onder controle gehouden door de Knacks van mij pa, die hier een tweede leven krijgen, soms een eerste heb ik de indruk. Ik loop al eens wat achterstand op en dan heb ik een stapel te gaan. Deze zomer mijn schade wat ingehaald, maar daar ga ik misschien nog iets over schrijven. Vanmorgen was het simpel: de humo, vrouwonvriendelijk en het lezen niet waard, maar wel met de nieuwe Dimitri Verhulst. Naar eigen zeggen ook een vrouwonvriendelijk boek, maar van hem kan ik dat wel verdragen, denk ik. Om het helemaal af te maken ben ik voor Ć©Ć©n keer de perswinkel wat verder binnengelopen waar ze zowaar een volledig rek langs beide kanten hobby- en knutselboekskes hebben. Ik had er drie vast, toen ik de prijs hoorde heb ik er eentje laten liggen (VK), maar toch 9 Ć  10 euro voor een boekske als Knit today en Simply knitting knaagt. Wil ik wel pinguĆÆns en hartjes voor in de kerstboom breien? Nee, maar die pinguĆÆn is wel tof eigenlijk ook zonder kerstboom. De patronen kon ik niet zien want de boekskes zitten in een plastiekske en nu slaat de twijfel echt wel toe. Verkeerde keuze? Een keer en nooit meer? Misschien moet ik in het vervolg mijn schroom in de phildar om het nieuwe boek te kopen wat meer achterwege laten, voor 5,30 heb ik daar mijn gerief zonder reclame voor allerlei internetwolwinkels die dan toch in het buitenland zijn.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Waarom vinden mensen Humo vrouwonvriendelijk? Waarom merk ik daar dan nooit iets van? Ik ben nog altijd een fan, al koop ik hem ook niet meer elke week (luiheid...)

    BeantwoordenVerwijderen