Ha, jullie dachten dat het af was

Nu mijn lief uitgeslapen is, heeft hij een paar fouten ontdekt. Ik moet toegeven dat er hier en daar nog retouchekes te doen waren, maar daa...

Nu mijn lief uitgeslapen is, heeft hij een paar fouten ontdekt. Ik moet toegeven dat er hier en daar nog retouchekes te doen waren, maar daar had hij het niet over. Wat me niet opgevallen is dat de hoek tussen het korianderzaad en lola rossa niet recht is, ik wou dat deze morgen oplossen met de truc met de lijn, die je ook voor de plafond toepast. Je trekt een rechte lijn zonder rekening te houden met de hoek en je kleurt die in, zo bekom je de illussie dat het recht is. Goed gevonden zo van boven, vond hij. Maar halverwege wou hij toch weer gaan plamuren....



En zo blijft een mens bezig. Ik had gehoopt om vandaag de eetkamer in primer te zetten en plafond gewit. En misschien lukt dat ook wel, want hij wil na het eten door doen. Slavendrijver...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik vind het alleszins een zeer geslaagde cominatie en ja, misschien beter direct die kleine foutjes eruit halen want anders zou het op lange termijn serieus op de zenuwen kunnen gaan werken en als de kleuren dan al iets verkleurd zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen