Done

Het is gelukt! En het ziet er schitterend uit. Precies zoals ik het wou. Soms ben ik zo een stresskip, niet te doen. Met de andere verfrolle...

Het is gelukt! En het ziet er schitterend uit. Precies zoals ik het wou. Soms ben ik zo een stresskip, niet te doen. Met de andere verfroller was het zo gebeurd. Het ziet er lekker fel uit 's morgens en meer naar de rode kant 's avonds. Zelfs de kat heeft haar aanvankelijke onbegrip laten varen. Dus krijgt ze weer eten (grapje!). Nu nog opruimen, de keukenkasten eens afwassen, boodschappen doen, de frigo vullen, de vaatwas legen,... en alles is klaar voor als mijn liefste thuis komt.

En ja, er zijn foto's van, alleen is mijn batterij leeg en ligt de oplader nog in mijn andere huis. Wachten dus. Ik ben alvast nieuwsgierig naar de reactie van mijn liefste. Ik zal er zelf niet bij zijn maar vrees dat ik geen toestanden à la Debbie Travis moet verwachten: "Oh my god,..."

Maarten, als je nog roze wil voor die kamer, ik heb er nog wat staan. Nog twee kamers te gaan, traphal, gang en wc niet meegerekend. Ik veronderstel dus dat we dat korianderzaad wel ergens kwijt raken. Wees gerust, volgende week is mijn lief er dan ga ik hier minder zagen. Wat hebben we nog geleerd? Ah, tape, het is soms zo handig maar het heeft ook een vals gevoel van zekerheid. Niks zo vervelend als bij het lostrekken een beetje van de verf meekomt en waarom is dat? Omdat we die te lang laten zitten, jawel.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Dankje voor het aanbod, maar als we nu twee kleuren niet gaan gebruiken... ;-)
    Maar toch érg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel erg curieus hoor... Ik kijk al uit naar de foto's, heb nu zo een idee in mijn hoofd van hoe het eruit ziet... Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, die tape moet je blijkbaar verwijderen als de verf nog nat is. Onze keuken heeft ook nog niet geretoucheerde sporen van tape die te lang blijven hangen is.

    BeantwoordenVerwijderen