onredelijk

Kijk, ik kan me inbeelden dat het niet leuk is als niet iedereen naar je trouwfeest kan komen, maar als je in het midden van de zomervakanti...

Kijk, ik kan me inbeelden dat het niet leuk is als niet iedereen naar je trouwfeest kan komen, maar als je in het midden van de zomervakantie trouwt is het bijna logisch dat er mensen op reis zijn. Als wij vorig jaar al niet verwittigd waren geweest van die andere trouwlustigen hadden wij onze reis ook wel na de feesten gepland en hadden we er ook niet bij kunnen zijn. En sommige mensen hebben echt wel een goed excuus om er niet bij te zijn, als je het mij vraagt. En ja, trouwen doe je hopelijk maar één keer, maar misschien moet je de mensen dan op tijd waarschuwen, zeker in het verlof. De wereld draait niet enkel rond mensen die trouwen, nah.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wij hebben hetzelfde voor: mijn nicht trouwt terwijl wij op vakantie zijn, maar die was al een tijdje geboekt. Sorry dus.

    BeantwoordenVerwijderen