De zomer ademt muziek

Ik vond dat een mooie titel en ook al zou je het bijlange geen zomerweer noemen toch is het ten huize No Butterfly al muziek wat de klok sla...

Ik vond dat een mooie titel en ook al zou je het bijlange geen zomerweer noemen toch is het ten huize No Butterfly al muziek wat de klok slaat. Ik kreeg zaterdag een zogezegd simpele opdracht: ga kaartjes halen voor Death Cab for Cutie in de Bilbo & Sophia op Cactus. Klinkt simpel maar het betekende wel dat ik moest weerstaan aan al die cd's. Niet dus:
Joan as Policewoman, To survive (bijna een schande dat ik die nog niet had)
My brightest diamand, A thousand shark's teeth, vorig jaar ontdekt op Pukkelpop, ik vond ze toen goed, mijn lief was niet overtuigd, maar hij is best te spreken over de cd.
En nog een oude Suede.

Dinsdagavond was het tijd voor Death Cab for Cutie. Ze passeren regelmatig op mijn ipod, maar ik heb ze nog nooit gezien. De laatste keer dat mijn lief ze zag was toen we pas samen waren, hij kwam net terug van Zweden voor zijn en ik was onderweg naar Wenen. Een lastige start als je net tot over je oren verliefd bent. Misschien dat ik er daarom zoveel van verwachtte. Ze konden niet echt overtuigen, ze slaagden er niet echt in om mijn aandacht vast te houden. Ik was aan het denken hoeveel wol van mijn pull ik nog over heb om ook een sjaal in dat kleur te maken, want het was best koud. Lief beweerde dat de laatste cd ook niet zo goed is als degene op mijn ipod. Dit liedje vond ik het hoogtepunt, zo hadden er best meer mogen zijn.



en ja, het worden drie dagen pukkelpop, de kaartjes zijn gearriveerd!

You Might Also Like

0 reacties