Wit

Een iets oudere vrouw manouvreert met een buggy om die uit de trein te krijgen. Onhandig als je alleen op stap bent, lijkt me, gelukkig help...

Een iets oudere vrouw manouvreert met een buggy om die uit de trein te krijgen. Onhandig als je alleen op stap bent, lijkt me, gelukkig helpt iemand haar om de buggy op het perron te krijgen. En wie zit er in de buggy? Een wit hondje, nergens een speur van een baby of kleuter te bekennen. Zou dat beest dan ook gratis op de trein mogen als het in een buggy zit, ik heb een vrouw dat ooit eens horen beweren over haar hondje die ze in een mandje had zitten.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Dan steek ik Luca in een draagzak, want zoals het nu is, is dat best kostelijk, honden op de trein...
    ps: toch wel straf he, honden in een buggy, ik sta daar toch altijd van te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen