Kwestie van organisatie

Het is niet altijd mijn beste kant, maar soms ben ik gewoon goed. Kijk naar buiten, het is niet meteen het meest zonnige weer voor een zomer...

Het is niet altijd mijn beste kant, maar soms ben ik gewoon goed. Kijk naar buiten, het is niet meteen het meest zonnige weer voor een zomerjurk, blote schouders en armen incluis. Mijn sjaal is niet af, oh nee. Over naar plan b. Gisteren vroeg de Gentse winkelstraten ingetrokken, bij de leverancier van mijn kleedje hadden ze dat vestje waar ik de vorige keer al voor verwaterde, een zwarte bolero die ik al lang eens wou aanschaffen en nog een kleurig topje. Ja, enkel het tweede was echt noodzakelijk. Volgende stop: de lingeriewinkel, een topje met blote rug (ja, k verwacht ooit zonnig weer) moet een gepaste bh. Daarna nog twee hemden mee genomen voor mijn wederhelft, al denk ik dat ik ze terug ga mogen brengen wegens niet zijn kleur, maar ze zijn wel super natuurlijk. Nog het kruidvat ingedoken en daarna een kaartje aangeschaft. Op mijn dode gemakken kon ik iets gaan eten in de Vooruit waar we later de Gentse feesten vergadering van gentblogt hadden en dankzij mijn efficiëntie eens kon blijven plakken.

You Might Also Like

0 reacties