zomer

Het was met enige schroom dat ik mijn zomerbroek uit de kast haalde deze morgen. Ja, het belooft warm te worden, een jeans is dan niet metee...

Het was met enige schroom dat ik mijn zomerbroek uit de kast haalde deze morgen. Ja, het belooft warm te worden, een jeans is dan niet meteen aan mij besteed, maar ik herinner me ook dat de broek op het einde van de zomer wel eens durfde tegenwerken. En dat de jeans die ik na de vorige telpoging nooit meer ging aandoen, ondertussen geregeld uit de kast gaat en weer deel uit maakt van mijn vaste outfit. Ja, ik ben weer punten aan het tellen, maar een mega-pitta en een handvol frieten op het festival om van de taart nog te zwijgen wegen niet meteen op tegen een slaatje of twee, denk ik zo. In elk geval mijd ik de weegschaal nog even. De broek past echter perfect, me likes. Ok, er kan nog wel wat gedaan worden aan die hoopjes die boven de riem komen uitkijken, maar daarvoor tel ik nog even door.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hahaha, dat scenario ken ik (helaas)!

    :)

    Ik heb (denk ik) nog drie weken om punten te tellen en het wintervet weg te krijgen, al gaat het bijzonder moeizaam door al de medicatie die ik neem.

    Over drie weken hoop ik mij weer presentabel en aantrekkelijk in zomertenue op mijn werk te kunnen tonen...

    O ja, wat dat kleedje betreft: ik bestel zelf regelmatig bij Esprit en heb nog nooit langer dan een week op een pakje moeten wachten én ze hebben ook daar een uitgebreide kleedjescollectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoera! dat is alvast een opsteker (want oh ja, ik ken het scenario maar al te goed ;-))

    BeantwoordenVerwijderen