Averechts

For English, scroll down Een lang weekend, zonnige temperaturen, wat wil een mens meer? Om de één of andere reden riep de trui van de breile...

For English, scroll down
Een lang weekend, zonnige temperaturen, wat wil een mens meer? Om de één of andere reden riep de trui van de breilessen heel hard mijn naam. Met nog vijf lessen voor de boeg wordt het natuurlijk tijd om die af te werken.
A long weekend, plenty of sun, great! For some reason my sweater from knitting class called my name. We still have five lessons to go, so it's about time to finish it.

Dapper rekende ik de kop van de mouw uit en na de gezellige barbecue, zette ik me aan het werk. Ergens een klein steekje vergeten, niemand ziet dat beweerde mijn lief, maar ik haalde het weer uit en een beetje later dan voorzien had ik één volledige mouw. De tweede is voor driekwart af.
I calculated the last bit of the sleeves and after the barbecue I started knitting. Unfortunately I forgot a little stitch, my boyfriend swore no one would see, but I couldn't just neglect the mistake. So it took me a little longer to finish the first sleeve. The secund is already 3/4 done.



Om het v-hals-dilemma op te lossen, heb ik mijn lief aan het werk gezet: kies! Het werd de v-hals met overslag, hij vindt die moderner.
To solve the v-neck-dilemma, I asked my boyfriend: choose! It will be the v-neck in the green colour (how do you call that in English?)


Ik had gisteren verlof met de bedoeling naar het breicafé te gaan in de Vooruit. Het zonnige weer heeft me echter tegengehouden, ik heb mijn brei dan ook vastgepakt in mijn eigen huisje-tuintje.

Yesterday I had a break from work, I wanted to go to the knitting session in Vooruit, but it was too sunny to be locked up inside. So I took my knitting in my own house-garden.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Moet dat, zo'n v-hals met overslag? Ik vind die diepe décolleté anders wel iets hebben, eigenlijk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen