Vaststelling

Als ik op de komende trouwfeesten mijn frustratie enigszins onder controle wil houden, is het misschien aangewezen om wat punten te beginnen...

Als ik op de komende trouwfeesten mijn frustratie enigszins onder controle wil houden, is het misschien aangewezen om wat punten te beginnen tellen. En nu mijn wederhelft een week in een Arabisch barakje doorbrengt kan ik hem alvast niet de schuld geven van vettig eten. Ik heb gisteren alvast fruit ingeslagen. Nu nog tellen... Nee, ik weet het is de methode waar je geen honger bij hebt en die ook wel helpt (proefondervindelijk aangetoond), maar ik kan me zelf er moeilijk toe brengen om alles weer te beginnen opschrijven.

Ontbijt:
koffie melk
drie kleine boterhammen met choco (oeps)

straks een stuk fruit want anders haal ik de middag niet

You Might Also Like

0 reacties