Ik heb de zon gezien

Maandag zat ik rustig thuis te werken, dikke winterpull aan omdat het 's morgens toch maar aan de koude kant is en de verwarming al een ...

Maandag zat ik rustig thuis te werken, dikke winterpull aan omdat het 's morgens toch maar aan de koude kant is en de verwarming al een tijdje uit staat. 's Middags moest ik voor een vergadering naar Brussel. Mijn outfit leek niet aangepast. Ik had mijn zelfgebreide top aan over een t-shirt met lange mouwen. Van de weeromstuit kocht ik een nieuwe zonnebril in een poging om hip te doen en omdat ik vorig jaar op de rommelmarkten vakkundig in toom werd gehouden door mijn liefste. Na de vergadering vond ik dat ik wel een ijsje verdiend had. Ijsboerke in Centraal station bleek mijn vriend. Mijn outfit heb ik niet meteen omgewisseld. Ik moest nog naar de breiles en een beetje bevestiging doet wel deugd.
Vanmorgen heb ik dan wel mijn jeans geruild voor een zomers exemplaar en terwijl ik toch bezig was heb ik mijn botten en kousen ingeruild voor zomerschoentjes, blote voeten it is. Is het nu enkel mijn indruk dat de zon vandaag iets achterwege blijft? Ik heb nochtans mijn voeten gewassen.

You Might Also Like

0 reacties