Back in town

Oh jawel, er is meer voor nodig. Alles heeft moeten wijken, koken, uitgaan, vrienden, lief,... maar nu gaan we er weer voor. Musjieks, musji...

Oh jawel, er is meer voor nodig. Alles heeft moeten wijken, koken, uitgaan, vrienden, lief,... maar nu gaan we er weer voor. Musjieks, musjieks... en andere leuke dingen. Nu reeds bevestigd:
* 16/4 South San Gabriel op het Dominofestival in de AB
* 29/4 Paramount Styles in de Magdalenazaal
* 3/5 Labadoux, meestal de eerste pint in plastieken beker, hoewel je daar in de clubtent gewoon glas krijgt, maar door de onafhankelijkheidsfeesten zal het de tweede worden.
* 7/5 Jef Neve in Vooruit
* 10/5 De allerlaatste Loebas en ik heb maar meteen mijn broertje uitgenodigd

En dan zijn er nog een paar twijfelgevallen, gooi ik er nog een streepje Campo tussen? Gebruik ik Loebas als excuus om dat zelfde weekend bij mijn broertje langs te gaan tijdens Klara in Izegem? De cd-voorstelling van Motek?

You Might Also Like

0 reacties