Wijvenstokje: my stuff

Sunnymoon gooit met stokjes, een wijvenstokje welteverstaan. En omdat ik zo een meeloper ben, kon dit er ook nog wel bij... Home Favorite ...

Sunnymoon gooit met stokjes, een wijvenstokje welteverstaan. En omdat ik zo een meeloper ben, kon dit er ook nog wel bij...

Home
Favorite art: theater-performance-dans waardoor de haartjes op je armen recht gaan staan
Sheets: hema, in vrolijke kleurtjes of met grote motieven
Coffee-maker: gewoon de koffiezet die mijn kotperiode overleefd heeft. Ik had dat ding toen enkel na een opmerking van een gast die blijven slapen was, want zelf dronk ik dat drankje toen nog niet.
Pets: bij momenten, het kattenbeest van mijn lief
Where do you live? Gent
Favorite neighborhood restaurant? Il Cortile, denk ik.
Favorite cocktail? alleszins geen strawberry daquirri, de absolute topper van mijn lief die iedereen het einde vindt, maar die ik te zoet vind. Iets met rum zou ik zeggen.
Blackberry or Treo? wablief?
Favorite charity? Maandelijks verdwijnt een klein stukje van mijn loon naar Oxfam

Clothes

Jeans: Tipster, absoluut
Sneakers: euhm, de vorige zijn al een tijdje versleten en eigenlijk mis ik ze niet echt.
T-Shirt: bij voorkeur zwart, rood of groen en niet te duur en zonder prints, ook al probeer ik mijn leven te beteren
Day bag: eentje uit de wereldwinkel, bruin leder met aparte zakjes voor mijn abonnement en badge
Evening bag: euhm, dezelfde, veel te moeilijk om er twee te hebben.
Favorite discovery: ipod, ik wou dat eigenlijk niet maar cadeautjes mag je niet weigeren.
Who inspires you: mensen die ergens voor gaan
Necessary extravagance: whatever makes you happy

Beauty products

Lipstick: Labello
Mascara: als ik het niet vergeet
Shampoo: momenteel palmolive geloof ik
Moisturizer: te weinig, nivea
Hair product: te weinig
Perfume: bodyshop rules
Toothpaste: signal
Soap: geen idee, ik let op hydraterend op het etiket, mijn lief op - god weet wat
Nail polish color: Ik heb er in alle kleuren van de regenboog, maar op een occassionele keer na, heb ik ze sinds den unief niet meer gebruikt

You Might Also Like

0 reacties