SOTS ii: Clue 2

For English scroll down. Op Ravelry voor de brei(st)ers van Secret of the stole ii , en er is een groep voor schildpadden. Ik ben er zeker ...

For English scroll down.
Op Ravelry voor de brei(st)ers van Secret of the stole ii, en er is een groep voor schildpadden. Ik ben er zeker eentje. Vorige vrijdag kregen we de voorlaatste tip, nummer 8 en diezelfde vrijdag beëindigde ik tip 2. En eerlijk, ik vind het niet erg, het is mijn eerste knit along, mijn eerste kantbreien en mijn eerste lezen van een schema. Ik heb zeker al veel geleerd en vind het nog steeds plezant. Dus heb ik me maar een alternatieve timing opgelegd: ik wil de sjaal dragen op het huwelijksfeest van mijn broer in juni.


There is a group on Ravelry for knitters of the Secret of the stole ii, and there is a group for tortoises, slow knitters. I'm certainly one of them. Last Friday we received clue 8, still one to go, Friday I finished my clue 2. And really I don't mind, it's my first Knit along, my first lace knitting and my first chart reading. I already learnt a lot and most importantly I'm still enjoying it. So I've come up with an alternative timing: I want to wear this stole on my brother's wedding in June.

You Might Also Like

1 reacties