Kutmoment

Excusez-moi le mot, maar ik vond het wel gepast. Deze wijvenweek is megafantastischwijsenbangelijk, maar kon voor mezelf op geen slechter m...

Excusez-moi le mot, maar ik vond het wel gepast. Deze wijvenweek is megafantastischwijsenbangelijk, maar kon voor mezelf op geen slechter moment vallen. Ik had de verantwoordelijkheid voor het Rapport voor mij opgeëist en natuurlijk zouden we blijven samenwerken. Zelfs toen hij opmerkte dat ik het Rapport best alleen kon schrijven, dat hij dat in het verleden ook nog gedaan had, vond ik dat geen probleem. Zijn aanhoudende opmerkingen over timing verhoogden de druk, zeker toen bleek dat ik niet alle stappen kende, omdat ik vorig jaar slechts bij een deel betrokken was. Maar geen probleem, ik schoof wat met vergaderingen, beet op mijn tanden en vroeg collega's voor andere dossiers om hulp, schoof nog wat vergaderingen, durfde al eens nee zeggen…en dan lanceren ze een wijvenweek, waar ik al die blogs ontdek. Geen feministische woordenkramerij maar gewoon gedachten over dagelijkse dingen, soms bieden ze een nieuw inzicht, maar al even vaak zucht ik "ik ben dan toch niet alleen".

You Might Also Like

0 reacties