Awoert!

Ik ben uitgevlogen op een vergadering. Het overkomt me zelden, en nog minder twee keer op een dag. Ja, ik begrijp dat ze die gegevens vragen...

Ik ben uitgevlogen op een vergadering. Het overkomt me zelden, en nog minder twee keer op een dag. Ja, ik begrijp dat ze die gegevens vragen maar ik zou graag weten wat ze er mee van plan zijn, want die gegevens hebben niks te maken met het beleid dat we voeren en als je dan begint te rekenen dan kom je nergens uit, of wel op zinloze vaststellingen. Ja, ik begrijp de strakke timing, geen probleem, vorig jaar deden we dit rapport met drie, nu ben ik alleen en nog bijkomend werk. En als dit het enige punt is dat u wil maken, dan is dat genoteerd en kan ik mijn tijd nuttiger besteden en ja, ik dacht ook dat we gingen samenwerken en dat dat iets anders betekende dan dat ik nog wat van je taken deed. Maar he, ik zal wel tijd over hebben zeker...

You Might Also Like

0 reacties