Wijs

Als je van je hobby uw beroep maakt, ben je je hobby kwijt. Als je van je slechte gewoonten je beroep maakt, geraak je die niet meer kwijt. ...

Als je van je hobby uw beroep maakt, ben je je hobby kwijt. Als je van je slechte gewoonten je beroep maakt, geraak je die niet meer kwijt.


Het komt niet van mij, maar van Opatuur, ook al is hij geen opa. Het is niet een café waar ik veel kom, maar zo zijn er tegenwoordig weinig. Ik ben er de eerste keer binnengewandeld met een gratis ticket dankzij Gentblogt, nog voor ik schreef, laat dat duidelijk zijn. Bruno schreef (en schrijft) altijd zo aanstekelijk over jazz. Sommige dingen kan ik smaken, andere niet. Jef Neve wel bijvoorbeeld en ook zijn radioprogramma op Klara doet me zin in meer krijgen. Vrijdagavond is voor mij geen goede avond om radio te luisteren, maar tegenwoordig kan je dat via het internet wel inhalen. En zo hoorde ik de wijsheid van Opatuur. Tijd dat we daar nog eens iets gaan drinken.

Neve, hier te herbeluisteren.

You Might Also Like

1 reacties