DVD therapie

Twee dagen met een doktersbriefje. Ik heb veel geslapen, weinig aan het werk gedacht, braaf mijn pijnstillers genomen, gerust, veel gedronke...

Twee dagen met een doktersbriefje. Ik heb veel geslapen, weinig aan het werk gedacht, braaf mijn pijnstillers genomen, gerust, veel gedronken,... en dvd's gekeken natuurlijk. Het was zowat het enige moment van de dag dat ik zielig mocht zijn. Als je ziek bent vind ik dat je een beetje zielig mag doen. Bij mijn lief pakt dat echter niet, van het moment dat hij thuis kwam was er geen ruimte meer voor zieligheid. Ach, je hebt de afwas niet gedaan, wat heb je dan wel gedaan? Euch... McDreamy? En waar is er nog een paar sokken? Ik kon weinig anders dan ook maar 's morgens vroeg opstaan om na zijn vertrek naar de zetel te sukkelen, pijnstillertje, donsdeken en een voorraadje drinken en lekkers....

Nu worstel ik me door mijn mails, ik weet dat het geen goed moment was om ziek te vallen, maar wanneer is het dat wel?

You Might Also Like

0 reacties