B&B: Foei

Foei meneer, zo lachen met de mensen. Dacht u dat ik het niet hoorde? Ja, ik was nogal verdiept in mijn boek, maar u zat vlak naast mij op d...

Foei meneer, zo lachen met de mensen. Dacht u dat ik het niet hoorde? Ja, ik was nogal verdiept in mijn boek, maar u zat vlak naast mij op de tram. En ja, als u het moet weten, ik ga een trui breien. Twee zelfs, ik vond twee modellen in een boekje in de phildar: eentje voor mijn mohair-wol uit het pakje en eentje voor de olijfgroene wol die ik in diezelfde winkel kocht. Ja, ik ging geen meer kopen, maar het was sterker dan mezelf. Ik had ze vorige week zaterdag zien liggen toen ik solden deed met mijn lief en heel de week heeft ze door mijn hoofd gespookt. Tien bollen voor 17,50 euro en weet u meneer, nu was het maar 15 euro meer en ze waren allemaal van hetzelfde bad, dus kocht ik twee pakken, ideaal voor een trui. Zo één met kabels, u weet wel, die waar ik zo het patroon aan het lezen was, toen u die opmerking maakte.

You Might Also Like

0 reacties