wat u waarschijnlijk niet wou weten

Er is nog een vervolg op Gone with the wind. Geen idee hoe het noemt maar mijn grootouders hebben het op dvd. Meer dan zes uur romantiek kon...

Er is nog een vervolg op Gone with the wind. Geen idee hoe het noemt maar mijn grootouders hebben het op dvd. Meer dan zes uur romantiek kondigt de cover aan. Het is niet de originele cast, Scarlett is even vurig maar Rhet Butler vind ik maar niks. Maar toch kon dat niet beletten dat ik gisternamiddag een aantal uur gekluisterd was aan de buis. Samen commentaar geven, zalig... En toen het spannend werd zei de dvd "please put the second dvd in". Mijn grootvader wou dat toch eens controleren voor hij de tweede erin stak. Geduld is soms een schone zaak, maar toen kondigde hij aan "en ik mag dat niet uitlenen he die dvd". Het klonk bijna als een dreigement, maar ik ben toch vertrokken een halfuurtje later.

You Might Also Like

0 reacties