Storm in blogland?

In deze kan ik Lien alleen maar gelijk geven. Iedereen laat zich weer vangen omwille van het wel of niet genomineerd zijn. En hij heeft n...

In deze kan ik Lien alleen maar gelijk geven. Iedereen laat zich weer vangen omwille van het wel of niet genomineerd zijn. En hij heeft natuurlijk ook gelijk, ook al leek niet iedereen het zo te begrijpen. Bloggen doe je voor jezelf en als de rest daar problemen mee heeft: *zingt*

er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree, en wat dacht je van net twee?
*stopt met zingen*. Ik wou er het filmpje bij zetten, maar vond het niet direct op joetjoep. Dus werd het iets anders, en dat mag want ik ben de baas, hier op dit kleine stukje van tinternet.



Och ja, hier komen blijkbaar mensen die op zoek zijn naar korte kapsels en hun handschrift willen ontcijferen. Niet dat ik ze kan helpen... En ja, nu gaat het vooral over wollige toestanden en dat zal in de toekomst misschien nog meer het geval zijn, nu ik een ravelry-account heb of ik krijg een compleet nieuwe verslaving.

You Might Also Like

2 reacties

  1. dan denk ik vooral: laat die verkiezingsavond maar rap komen. zodat ge topetegaar een pint kunt drinken en een goed klapke kunt slaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die 'ravelry-account', wat mag dat dan wel zijn? Ik brei wel niet, maar haken daarentegen...

    BeantwoordenVerwijderen