Schaamrood

Het is bijna asociaal, maar we vertrekken steevast vroeg op feestjes. We willen het niet toegeven maar de verbouwingen eisen hun tol. Vijf d...

Het is bijna asociaal, maar we vertrekken steevast vroeg op feestjes. We willen het niet toegeven maar de verbouwingen eisen hun tol. Vijf dagen in de week werken en op zaterdag opnieuw op de werf. Oh, ik help zelden, ik hou me bezig met het huishouden. Toch staan we op zaterdag dus vroeg op, ook al lukt opstaan tijdens de week ook al moeilijk, toch plannen we nog een paar activiteiten, soms in functie van de werf, soms ook niet. Het vreet... en dan kan ik wel eens jaloers zijn als ik hoor drie uur, vijf uur,... Ooit deed ik het ook, maar nu lag ik al in slaap voor mijn hoofd het kussen raakte en het was pas kwart na Ć©Ć©n. Triestig voor een partyganger, heel triestig.

Maar deze morgen had ik een extra uurtje versierd en dat voelde goed. Mijn chronische hoofdpijn was even gaan liggen, blijkbaar slapen mijn sinussen ook graag uit. Zo rond een uur of half elf ben ik naar het centrum getrokken, fiets ophalen en dan shoppen. Het was lang geleden maar mijn plezier bleef beperkt tot twee boeken, een kleedje, kousen en een t-shirt. Toen begon ik me te ergeren aan die andere mensen die ook een shopping-idee hadden.

Vanavond is het tijd voor dit: spannend.

You Might Also Like

0 reacties