geheim ontdekt

Nee, het was gisteren mijn dag niet. En dat had ook veel te maken met het bericht van de nieuwe werkgever van mijn lief. Een week geleden kw...

Nee, het was gisteren mijn dag niet. En dat had ook veel te maken met het bericht van de nieuwe werkgever van mijn lief. Een week geleden kwam het bericht dat hij misschien zijn eerste werkdagen in het buitenland mocht doorbrengen. Nee, niet Spanje of Kroatiƫ zoals aanvankelijk gedacht, maar Qatar, niks meer, niks minder. Leuk en ook niet leuk, natuurlijk. Gisteren kwam er dan nog het bericht dat hij niet maandag maar al zaterdag moet vertrekken, om redenen die rationeel perfect te begrijpen zijn maar niet-rationeel iets minder. Wij hadden dit weekend namelijk van alles gepland enzo.

Maar deze morgen is het beginnen dagen: zou mijn lief een hulpsint kunnen zijn? Hij speldt me gewoon iets op de mouw, Qatar zal wel wezen, volgens mij gaat hij pakjes helpen bezorgen aan brave kindertjes.

You Might Also Like

0 reacties