ZES

Zes reacties, zes mensen die nieuwsgierig genoeg zijn om een reactie te durven plaatsen. En nog een handvol mails. En nu zal ik iedereen moe...

Zes reacties, zes mensen die nieuwsgierig genoeg zijn om een reactie te durven plaatsen. En nog een handvol mails. En nu zal ik iedereen moeten teleurstellen. Er is wel nieuws, goed nieuws, maar niet wat iedereen dacht. Dat is zo een beetje wat ik onthoud van gisteravond. Geen hond, geen trouwjurk, geen kindje, geen samenhokken,... Nee, mijn lief heeft gisteren een arbeidscontract bij een nieuwe werkgever getekend. Dus Joke, je had het eigenlijk een beetje kunnen weten, niet online maar wel op het feestje. Nieuw is relatief want eigenlijk keert hij terug naar een oude werkgever. Al sinds ik hem ken spreekt hij enkel in lovende woorden over die job van vroeger en klaagt hij over zijn huidige functie. Ik denk dat weinigen beseffen hoeveel keer ik hem de vacaturepagina's onder de neus heb gewreven. Die werkgever is gewoon de reden dat die dingen bestaan. En telkens technische functies bij een andere verantwoordelijke, zodat de problemen uit het verleden eigenlijk niet zouden mogen meespelen. Maar het water was diep, heel diep... Maar nu is het dan toch gelukt om hem te doen telefoneren en vooral tekenen. Ik ben zo blij want misschien wordt het nu een job waar hij wel zijn ideeën in kwijt kan. En dat het aanpassen wordt, gedaan met glijdende uren van zijn kant, gedaan dus met concertje meepikken in de week en iets langer blijven liggen 's anderendaags, gedaan met rekenen op hem om vlug boodschappen te doen, het wordt organiseren...

You Might Also Like

5 reacties

  1. fieuw, je hebt me echt wel in spanning gehouden ;-).hopelijk wennen jullie snel aan het nieuwe ritme!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk vindt hij snel zijn draai weer. De rest zal ook wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt aanpassen! Maar als het voor een 'goed doel' is, zoals een fijne job, dan moet dat toch lukken he ;-)
    En een concertje in de week, dat moet toch nog lukken ;-) Al is het dan zonder nog een glaasje achteraf...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat concertje zal zeker nog lukken, kwestie van de dag nadien ietsje vroeger te gaan slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voil� je zegt iets over een concertje en daar is hij...

    BeantwoordenVerwijderen