Ondertussen in het perscentrum

Tussen twee films ga ik vlug mijn mails lezen, ik ben die dag planner bij Het Project en beslis dus wat die dag online komt en wanneer of e...

Tussen twee films ga ik vlug mijn mails lezen, ik ben die dag planner bij Het Project en beslis dus wat die dag online komt en wanneer of eerder, ik smeek mijn collega's om artikels en aanhoor hun verzuchtingen wanneer ik het artikel iets te laat online zet.

Naast me zit een beginnende dertiger. Zijn gsm rinkelt.

"Nee, ik ben nu even mijn mails aan het lezen, voor ik weer naar de film ga..."
...
"Nee, we hebben samen iets klaargemaakt om te eten."
...
"Nee, ik heb niet voor haar gekookt. Wie zegt dat?"
...
"Zegt zij dat? Maar schatje, natuurlijk ga ik voor haar niet koken..."
...
"Je moet me geloven."

En dan hoor ik dat ze ingehaakt heeft.

You Might Also Like

0 reacties