90%

Ze bekijkt me met een keurende blik en geeft me dan een folder. "90% van de vrouwen draagt niet de geschikte lingerie..." Ik zal e...

Ze bekijkt me met een keurende blik en geeft me dan een folder.

"90% van de vrouwen draagt niet de geschikte lingerie..."

Ik zal er dus blijkbaar zo eentje zijn. Maar zo'n vleeskleurige bomma-bh zoals ze op haar stand hangen zie ik toch ook niet zitten. Dan maar verder lopen...

Of we eens een waterbed willen proberen? Niet zomaar voor de ogen van iedereen maar mooi afgescheiden dat we toch een beetje privacy hebben. Ik heb er de slappe lach aan overgehouden wat ook wel eens deugd kan doen.

Wat verder komen we bij de pelletkachels. Een technische uitleg over schouwen en afvoer en onderdruk (die je bij een pellet niet nodig hebt) en warmte verliezen etc. Mijn wederhelft stelt een vraag en ik antwoord rapper dan de verkoper. Het levert me direct een compliment op, ik had ten minste geluisterd naar zijn uitleg (en het onthouden). Als ik hem antwoord dat mijn wederhelft het achteraf niet zou geloofd hebben als het van mij was gekomen, lachen beide verkopers hartelijk.

Goh, de jaarbeurs was gisteren best gezellig. Het is altijd een beetje afwachten: love it or hate it, en vooraf valt dat moeilijk in te schatten. Ik ben alvast benieuwd naar de fotoreportage die nog komt op Het Project.

You Might Also Like

0 reacties