Vijf

Dat is mijn buit van een bezoekje aan Waterstone's. * De zesde Harry Potter ingebonden voor tien euro, ja ik loop achter. * Douglas Coup...

Dat is mijn buit van een bezoekje aan Waterstone's.

* De zesde Harry Potter ingebonden voor tien euro, ja ik loop achter.
* Douglas Coupland, niet Jpod want die heb ik voor het verlof gekocht en die lag nu te blinken op de "3 for 2" tafel, wel "All families are psychotic", hier moet geen uitleg bij. pff, het blijkt alweer van 2001 te dateren, ik moet dringend meer lezen.

en dan in de "3 for 2" sectie
* The shadow of the wind van Carlos Ruiz Zafon, omdat ik de laatste tijd overladen wordt met positieve commentaren lijkt het wel (hier, hier)
* The undercover economics van Tim Harford
* How to be free van Tom Hodgkinson, die eerder ook al "how to be idle" schreef, leuke vooruitzichten lijkt mij.

You Might Also Like

2 reacties

  1. De schaduw van de wind! Het ideale vakantieboek, maar daar is een beetje laat voor zeker? Anyway, laat het jou maar in vakantiestemming brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt!
    Je zal er echt geen spijt van hebben. 't Is nu een week geleden dat ik het boek uitlas en het verhaal spookt nog steeds door mijn hoofd, ook al zit ik midden in een ander boek.

    BeantwoordenVerwijderen