It's the weekend !

Ik kan me ongelooflijk ergeren aan mensen die dingen niet goed vinden om de één of andere ongefundeerde reden, zoals dat ze dat gelezen hebb...

Ik kan me ongelooflijk ergeren aan mensen die dingen niet goed vinden om de één of andere ongefundeerde reden, zoals dat ze dat gelezen hebben of gehoord, zonder eigenlijk te weten waar ze het over hebben, want ze hebben dat zelf niet gelezen of gehoord want dat is ook niet nodig, ze hebben dat gelezen of gehoord,....

Wel, zet het volume maar goed luid en zing maar eens lekker mee! Ze mag dan misschien als compleet fout bestempeld worden, maar dit vind ik een keigoed nummer om het weekend in te zetten

You Might Also Like

1 reacties

  1. Inderdaad een schitterend nummer om eens uit de bol te gaan. En goed fout, is goed, niet ?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen