bleh

Ik had massa's plannen voor vandaag, vooral dingen op zolder met stofzuiger en houtwormdinges maar ik ben opgestaan met buikpijn. Een va...

Ik had massa's plannen voor vandaag, vooral dingen op zolder met stofzuiger en houtwormdinges maar ik ben opgestaan met buikpijn. Een vaag gevoel van hoofdpijn. Niet ideaal dus om in allerlei giftige dampen rond te lopen. Dat heb ik dan maar geschrapt. Ik heb me een soepje met veel groentjes gemaakt en loop nu wat zielig rond te lopen bij mij thuis. Maar aangezien ik moederziel alleen thuis ben is er niemand die mij een beetje kan troosten of kan zeggen hoe flink ik wel ben dat ik toch al een wasmachine heb laten draaien, was buiten gehangen, gestreken,... met pukkelpop in het vooruitzicht komt dat er anders ook niet van.

You Might Also Like

0 reacties