Notitieboekje

Op Blue Note Records festival liep ik vrijdag een oud-studiegenote tegen het lijf. Ook zij was alleen op pad wegens "wederhelft houdt n...

Op Blue Note Records festival liep ik vrijdag een oud-studiegenote tegen het lijf. Ook zij was alleen op pad wegens "wederhelft houdt niet van jazz". Ik was er ook voor het Project. Meestal vertrouw ik op mijn auditief geheugen en schrijf ik nadien het verslag. Deze keer heb ik mijn notitieboekje (geen dure moleskine, maar een simpel 50ct exemplaar dat in mijn sjakos past) ten volle benut tot groot jolijt van mijn oud-studiegenote. Maar ik ben wel tevreden met het resultaat.

Ook zaterdag op Boomtown ontlokte mijn geschrijf de nodige opmerkingen. Je persoonlijke rock-dagboek? Nee, maar wel een manier om zeker te zijn dat ik morgen nog weet wat ik zag en er van vond. Voor het Project. Ah, en mag je dan gratis op stap? Een misvatting die veel voorkomt, meestal betaal ik mijn ticketjes gewoon zelf, dan hoef ik er achteraf ook niet perse iets over te schrijven. Want moeten is werk, en dat mag het niet worden...

You Might Also Like

1 reacties

  1. terecht, was een heel schoon artikel. en ik begrijp je schroom perfect: zat gisteren nog in de kinky star met mijn boekje -ook veel bekijks gehad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen