Gisteren

De laatste werkdag, allez halve dag want ik wou de namiddag vrijaf voor Blue Note Records festival. Enige tijd terug had deze meneer bij wa...

De laatste werkdag, allez halve dag want ik wou de namiddag vrijaf voor Blue Note Records festival.

Enige tijd terug had deze meneer bij waterstones een enorme hoeveelheid boeken buit gemaakt. Bijna was ik hem die middag er tegen gekomen, maar een paar botten liep in mijn weg. Remember...
Ik wou er nog geraken voor het verlof, maar het bleek onmogelijk of ik moest mijn thuiswerkdagen opgeven en dat zag ik ook niet zitten.

De laatste werkdag had ik een vergadering op het Martelarenplein en passeerde ik toch wel die andere boekenwinkel: Sterling Books. Ik heb me beperkt tot Jpod in paperbackversie, wetende dat ik van mijn rooftocht in de fnac (2+1) kanjers op me heb liggen wachten. En ook al goed nieuws: Marina Lewycka, ja van de traktoren heeft een nieuw boek uit, over caravans. Voorlopig heb ik me weten te bedwingen.

You Might Also Like

0 reacties