T

Toen ik vanmorgen op het werk een kopje troost ging halen, koos ik wijselijk niet voor koffie. Iets zei me dat het geen goed idee was. Thee ...

Toen ik vanmorgen op het werk een kopje troost ging halen, koos ik wijselijk niet voor koffie. Iets zei me dat het geen goed idee was. Thee dan maar. Met melk en suiker. Bij nader inzien is dat misschien ook niet zo'n goed idee, thee met melk doet me denken aan ontbijten. Zo met wat fruit, vers geperst sinasappelsap, een yoghurtje, en waarom niet ook met een eitje. Zucht, en nu heb ik dus al weer honger.

Een vrijdagmorgen zonder krant op de trein is niet goed voor mijn humeur. Ik ben ook nog mijn ipod vergeten, dus kan ik nu ook niet naar een muziekje luisteren en mijn collega's laten verdwijnen. Maar vooral de wind.... Hier op het 16de heeft hij vrij spel en dat is niet bevorderlijk voor mijn concentratie.

You Might Also Like

0 reacties