stressbestendig

Mijn utlieme stressbestrijder op het werk is de meest kitchy muziek opzetten. Op mijn vorige job had ik daar een paar cd'tjes voor ligge...

Mijn utlieme stressbestrijder op het werk is de meest kitchy muziek opzetten. Op mijn vorige job had ik daar een paar cd'tjes voor liggen (al dan niet binnengesmokkeld op illegale wijze). De ontdekking van last.fm is natuurlijk fantastisch nu ik geen eigen bureau met lade met cd's meer heb: gewoon inpluggen en een paar namen bedenken. Een zien of dit past in de plannen van Joke om de statistieken overhoop te gooien. Ik ga voluit voor commerciële jaren '80, voor de liefhebbers of stressbeesten: goed luid zetten!



Toen ik het 's avonds vertelde aan mijn liefste gekend om zijn onmogelijke muzieksmaak, bleek hij het liedje zelfs in zijn collectie zitten hebben. Zo ver zou ik me toch niet durven wagen...

You Might Also Like

0 reacties