Help! Mijn lief is een hippieboer

Het gaat gewoon van kwaad naar erger. Hij is de voorbije dagen al vaker bij de boerenbond geweest dan bij de bakker (bij manier van spreken...

Het gaat gewoon van kwaad naar erger. Hij is de voorbije dagen al vaker bij de boerenbond geweest dan bij de bakker (bij manier van spreken). Het aantal potten is niet meer te tellen, de zak potgrond bijna op, het lavamengsel is iets ruwer, maar het zal ook wel lukken, alleen kokos heeft hij niet gevonden. Vier verschillende zakjes met zaadjes heeft hij gekocht en de overschot van mijn radijsjes heeft hij ook aangeslagen. Ik weet niet goed waar het gaat ophouden... Gisteren heeft hij er zelf een gratis concert voor laten liggen. Hij wou liever in de potgrond wriemelen...
Misschien kan ik mijn tuintje als ultieme troef uitspelen in onze "waar gaan we wonen" discussie. Kan iemand hem misschien duidelijk maken dat er in de stationsbuurt een soort van microklimaat is dat het gunstiger maakt om groenten te telen? Desnoods verhuis ik mijn rozen een beetje.

You Might Also Like

0 reacties