deadlines

- "Wat is je volgende deadline?" Niet de meest romantische vraag die ik uit de mond van mijn liefste mag horen. - "Euch... Wa...

- "Wat is je volgende deadline?"
Niet de meest romantische vraag die ik uit de mond van mijn liefste mag horen.
- "Euch... Waarom wil je dat weten?"
- "Wel, je had er toch één vorige week, die je gehaald hebt, en nu wou ik weten wat de volgende is. Of zijn er geen?"
- "Donderdag, en maandag de 14de, en de 16de, en de 18de, en de 23ste en ook de 25ste, deze is vandaag binnengekomen, en dan weer de 6de juni, maar dat is het begin van een hele reeks vergaderingen en overlegmomenten,..."
- "Zoveel? Ik dacht dat het verkiezingen waren?"
- "Maar dat verandert niks aan de timing voor Europese rapporten en sommige van die deadlines zijn er juist omdat er verkiezingen zijn. En het is niet omdat het niet in het nieuws komt, dat er niks gebeurt..."
Hij zucht.
- "Hei, maar ik heb wel verlof volgende week," wil ik hem opbeuren.
- "Kan dat met al die opdrachten? Waarschijnlijk niet, maar dan neem ik nooit meer verlof. Mijn collega is serieus aan het aftellen, weet wel..."

You Might Also Like

0 reacties