blondje

Zo word ik genoemd door iemand in mijn dansles. Ik heb er niet zoveel problemen mee omdat ze het niet slecht bedoeld en ik haar naam ook nie...

Zo word ik genoemd door iemand in mijn dansles. Ik heb er niet zoveel problemen mee omdat ze het niet slecht bedoeld en ik haar naam ook niet altijd meer weet, laat staan hoe die juist uit te spreken. Gisteren voelde ik me echter ook een blondje na een typische opmerking van haar kant. Maar even de situatie: al een tijdje heb ik last van nekpijn. Niks ernstig gewoon wat koud gehad ofzo van een slecht afgestelde airco vermoed ik. Alleen de laatste twee dagen was het niet meer te houden: schouders, nek, hoofdpijn. Al twee dagen kan ik mijn hoofd niet meer bewegen zonder vloek of kreun.
Gisteren was het de allerlaatste dansles voor het optreden van zaterdag en ik kon met moeite bewegen. Tijdens de vergadering had ik al serieus moeite moeten doen om alle mensen aan te kijken. Dus ik weet niet wat ik dacht toen ik toch maar vertrok naar de dansles. Misschien zoals zij zei: "En wat dacht je, ik kom die pijn er hier efkes uitzwaaien?" Ze heeft meer dan gelijk gekregen, al na de eerste stappen moest ik toegeven dat het niet ging lukken. Niet in de les, niet op het podium.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Jammer dat het optreden in het water valt! Alsof je dat expres zou doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. insinueer je iets?

    of is mijn tekst (weer) niet zoals ik het bedoeld had? Haar opmerking klonk misschien een beetje gemeen maar ik had ze zeker verdiend en van haar neem ik die ook aan.

    BeantwoordenVerwijderen