Kleur je kleerkast

Ik geef toe: het zou hier mee te maken kunnen hebben maar ook met de vele opmerkingen over zwart van mijn liefste of nog iets anders, maar ...

Ik geef toe: het zou hier mee te maken kunnen hebben maar ook met de vele opmerkingen over zwart van mijn liefste of nog iets anders, maar mijn aankopen van de laatste dagen (solden, ja toch wel) hebben grote prints of zijn wel heel kleurrijk voor mijn doen. En ook: ik heb een donkerblauwe t-shirt gekocht! Donkerblauw is zowat het kleur dat al jaren verbannen is uit mijn kleerkast, met uitzondering van jeansbroeken. Misschien heeft het iets te maken met dat jaartje in het middelbaar dat we een blauwe schort moesten dragen? Trouwens via schoolbord* kun je in contact komen met oud-klasgenoten. Elke keer iemand inlogt op dezelfde school krijg je een mailtje. Voorlopig ben ik de enige op mijn middelbare school, triestig he?

Maar terug naar de kleurtjes. Donkerblauw, maar ook roze en dan nog voor een broek gekocht, allez niet echt roze, maar ook geen bordeaux. Misschien was het te lang geleden na mijn collectie roze truien uit het middelbaar. Ja, dat was voor mijn houthakkershemd. Ik heb ook een paar mouwen in die kleur. Hoe heten die dingen eigenlijk echt? Je weet wel, het is zoals een truitje maar zonder lijf, je hebt alleen mouwen? En dat allemaal uit een fantastische winkel.

Oh, en nog voor de juffrouw bij de jeansbroeken in de Zara die het nodig vond om heel luid te zeggen dat ze niet geloofde dat die broek een 34 is omdat ze er ongetwijfeld in kan zwemmen, kun je dat de volgende keer niet meer doen°? Bij mij paste mijn maat langs geen kanten en nu voel ik me iets minder happy met mijn maat. Ik troost me met de gedachte dat er iets serieus scheelde aan die modellen en morgen ga ik in hometown een serieus exemplaar halen, zo één waar een normale kont wel in kan.
Via Koen vond ik nog een toffe link, speciaal voor die mevrouw op dieet na mij in de panos. Ik hoorde haar zeggen dat haar collega haar aangeraden had om haar calorieën op te schrijven en dat ze er maar 1000 per dag mag eten. Ze vond dit nogal weinig en vooral die chocomousses ging ze dan achterwege moeten laten. Wel, mevrouw dat zijn dan vijf fotootjes op die site. Of ook wel voor iedereen die zich afvraagt hoe 200 calorieën er uit zien.

Als de halve wereld op dieet gaat, kan ik dan achter blijven? Euch, ik denk het wel...



* Link via Lilith
° Censuur bij mijn eerdere gedachten

You Might Also Like

0 reacties