Kinderziektes

Verhuizen naar een nieuw gebouw vraagt de nodige aanpassing. Er zijn de traditionele kinderziektes. Maar dit is momenteel het ergste wat we ...

Verhuizen naar een nieuw gebouw vraagt de nodige aanpassing. Er zijn de traditionele kinderziektes. Maar dit is momenteel het ergste wat we meegemaakt hadden. Van de acht liften werkte er deze morgen maar één. Toen ik op het superhandige systeem mijn verdieping in tikte, kreeg ik een foutmelding. Hoe? De lift kent het 16de verdiep plots niet meer? Voor de duidelijkheid effen toelichten, je tikt je verdieping in voor je in de lift stapt, dan krijg je het nummer van de lift die je moet nemen. Het systeem groepeert de aanvragen zodat je sneller op je bestemming raakt. Nu was het een beetje gissen: 16 was onbekend, 15 ook al, ... om een lang verhaal kort te maken: de lift ging slechts tot het 12de en dit in een gebouw van 22 verdiepingen. Natuurlijk wegen vier verdiepingen te voet niet op tegen 16, maar na de intensieve dansles van gisteren (laatste oefening voor het optreden)viel het me lastig. En dit de dag na de openingsreceptie (waar het gewone voetvolk niet op was uitgenodigd, voor alle duidelijkheid).

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wow, een automatisch zelfregulerend lift-pool-systeem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn maat werkt op het 13e in the norht galaxy tower naast de ellips en ook een spiksplinterneiuw gebouw voor het fod financiën: daar werkt dat systeem feilloos..ik weetneit hoe wij er in slagen alles zo te verknoeien...
    op mijn verdiep in het gekende gebouw elders zijn ze nu eindleijk internaansluitingen aan het leggen, ik dnek tijdelijk want ze maken "switchen" bij de bestaande leidingen die wel werken...
    ik vraag me af of de surfsnelheid er niet zal door worden aangetast :s

    ik noem dit geen kinderizketes ik noem dit totaal gebrek aan respect en spelen met de voeten van de werknemers

    BeantwoordenVerwijderen