Muziek verzacht

Gisteren was zo'n dag die je liever vergeet. Het begon met de klassieke vergadering op woensdag die voor de gelegenheid afgeschaft was. ...

Gisteren was zo'n dag die je liever vergeet. Het begon met de klassieke vergadering op woensdag die voor de gelegenheid afgeschaft was. Ik wist maandagavond, voor mijn verlof, dat er nog een mail met de agenda etc zat aan te komen maar ik had mijn mails niet meer kunnen lezen wegens verlof en internetadres vergeten om dat van thuis te doen, dus stond ik daar voor niks... Ik heb dan maar mijn commentaar irl gegeven ipv via mail. Uit mijn andere mails bleek ook dat ze een belangrijke vergadering geplaatst hadden op mijn volgende vrije dag. Maar door een probleem met het adres kon ik de informatie niet lezen. Ik wist alleen dat er "iets" was. Mijn collega's werkten thuis, dus die moest ik ook al een mailje sturen om te kunnen communiceren. En toen haalde ik nog mijn nieuwe panties open aan de fantastische verstelbare tafels,... Enfin, ik vond het welletjes.... eigenlijk wou ik gewoon naar huis gaan en de dag vergeten. De wekelijkse dansles met mijn liefste kon ik moeilijk afzeggen en nadien leek het optreden in de Video ook wel haalbaar. Nee, je moest me niet echt overtuigen. Ik wou Tom Pintens wel eens aan het werk zien, en dan nog in het Nederlands. Tom wie? Muzikant bij Zita Swoon, Flowers for breakfast,... talent in overvloed en mooie krulletjes. Het podium in de Video is klein, maar in het eerste gedeelte van de set werden voornamelijk weemoedige liedjes gespeeld, over kerstmis en de liefde (hoe kan het ook anders?). Nadien werd het iets ruiger... Het was hun vijfde optreden, de cd is voor februari-maart en ik kijk er al naar uit.

Wie vandaag in Brussel is en ze nog aan het werk wil zien, rep je deze middag naar de Music Village, gratis optreden via Broodje Brussel

You Might Also Like

0 reacties