Even controleren...

Het is koud en er zijn mensen die spontaan aan sneeuw denken, zo rond de vijfentwintigste: check! Een maretak aan mijn voordeur: check! De ...

Het is koud en er zijn mensen die spontaan aan sneeuw denken, zo rond de vijfentwintigste: check!
Een maretak aan mijn voordeur: check!
De lichtjes branden in de kerstboom (en de mijne is mooier dan die van mijn ma, zelfs zonder onafhankelijke jury): check!
Ik heb mijn ma al meerdere keren aan de lijn gehad voor het diner op kerstdag: check!
Ze heeft al drie keer het uur proberen vervroegen met een flauw excuus: check!
Ik heb het dessert mogen kiezen: check!
En ook het gerecht(fondue dit jaar): check!
Ik heb mij al geërgerd aan de gevelkerstman bij de buur: check!
Ik heb een agenda voor het nieuwe jaar: check!
De eerste kaartjes zijn gearriveerd: check!
Ik ben bij de post om postzegels geweest zodat ik kan antwoorden: check!
Ik heb al één keer ijstaart gegeten (op de oefenavond van de dansschool): check!
En het eerste cadeautje* gekregen: check!

... Nu nog aftellen tot het verlof....


* Een superverrassing, een prachtige kalender als bedankje.

You Might Also Like

0 reacties