Vrijdag

Mmmm... zalig... het zonnetje schijnt binnen. Ik heb mijn computerscherm wat gedraaid zodat ik volop kan genieten en toch ook nog kan werken...

Mmmm... zalig... het zonnetje schijnt binnen. Ik heb mijn computerscherm wat gedraaid zodat ik volop kan genieten en toch ook nog kan werken. Het was vroeg deze morgen en het duurde even voor ik in actie schoot maar nu ik de cijfertjes gevonden heb die ik zocht (leve het internet), komt de inspiratie vanzelf. Het zonnetje voelt warm aan. Ik heb een muziekje opgezet, mijn trui heb ik uitgespeeld, denken lukt me soms beter met blote armen. In de gang lopen de verhuismannen aan en af. Stoere kleerkasten en ja, blote armen lokken bekijks... Ik gebaar me maar doof voor hun onderlinge commentaar en buig me over mijn cijfertjes. Straks weekend!

You Might Also Like

0 reacties