Roze is voor mietjes

Ja, ik heb zitten prutsen met de nieuwe lay-outmogelijkheden in beta blogger... Iemand een idee hoe dat hokje heet waar het uur, de commenta...

Ja, ik heb zitten prutsen met de nieuwe lay-outmogelijkheden in beta blogger... Iemand een idee hoe dat hokje heet waar het uur, de commentaren etc. in terecht komen? Die witte achtergrond stoort me toch wel een beetje.

Wat ik ook wil proberen veranderen is dat groene opsommingstekentje, maar ik veronderstel dat ik hier in de html moet prutsen...

aiaiai waar ben ik aan begonnen...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Regel 602 van je html-bron zegt div class="post-footer", dar moet je dus naar op zoek.

    .post-footer {
    background: #ffffff;
    margin:0;
    padding:2px 14px 2px 29px;
    border:1px dotted #C94093;
    border-width:1px;
    font-size:100%;
    line-height:1.5em;
    color: #666666;
    }

    BeantwoordenVerwijderen