Mijn straat of toch niet?

In mijn straat staat een huis te koop. Nog maar eens... En ja, dan ben ik best curieus. Nog maar eens.... Het is een prachtig huis maar je ...

In mijn straat staat een huis te koop. Nog maar eens...
En ja, dan ben ik best curieus. Nog maar eens....
Het is een prachtig huis maar je hebt er wel een grote spaarpot voor nodig...

Grappig vind ik wel de beschrijving van een ochtend in mijn straat...

7.30u: Verse pistolets bij de buurtbakker halen
8.00u: 5 minuten stappen met de jongste tot de crèche
8.10u: 5 minuutjes stappen tot aan de school (1 zebrapad)
8.22u: Trein naar Brussel of tram naar stadscentrum


Mijn ochtend ziet er eerder zo uit:
7.00u rushen naar de douche, mopperen want koud in de badkamer
7.15u koffie zetten, tafel opruimen en klaarzetten voor ontbijt
7.30u ontbijten, mijn liefste bemoedigend toe spreken
7.55u tanden poetsen, schoenen, vloeken omdat ik mijn sleutels niet vind
8.07u trein naar Brussel

You Might Also Like

0 reacties