boodschap zonder nut

Ik heb me laten verleiden door de kleurpotloodjes in blogger beta en ben overgeschakeld. De kleurtjes heb ik nog niet uitgetest maar wel al ...

Ik heb me laten verleiden door de kleurpotloodjes in blogger beta en ben overgeschakeld. De kleurtjes heb ik nog niet uitgetest maar wel al de labeltjes. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik er niet al te veel wil en dat ik ook wat oudere berichten van een labeltje ga voorzien. Dit zorgt ervoor dat personen die mijn blog in feedreader lezen ook oudere berichten opnieuw zien verschijnen. Sommige meerdere keren omdat ik al een paar keer de naam van bepaalde categorieën veranderd heb... waarvoor mijn excuses

You Might Also Like

2 reacties

  1. En ik maar denken dat je een plotse supercreatieve bui combineerde met schrijfdiarree.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het opkuisen heeft ook toegeslagen op dit blogje... Maar ik kan je gerust stellen, er zitten nog heel wat berichtjes aan te komen

    BeantwoordenVerwijderen