Ronduit triestig...

Vrijdag gehoord in de botaniek: "ja, sinds die kleine er is moet ik mijn madam toestemming vragen voor ik een nieuwe cd koop..." T...

Vrijdag gehoord in de botaniek:

"ja, sinds die kleine er is moet ik mijn madam toestemming vragen voor ik een nieuwe cd koop..."

Triestig, maar echt gehoord.

Wat ik in de botaniek deed? Ja; lief had me nog maar eens op sleeptouw genomen, maar zoals iemand het uitdrukte: "eindelijk geen gezaag meer dat je niemand vindt om mee te gaan"

We zijn de Black Heart Procession gaan zien, ze hebben een nieuwe cd uit die ze kwamen voorstellen. Lief had me al om de cd gestuurd en ik vond hem best te pruimen, dus waarom niet... Van op de eerste rij, zoals de echte fans en dicht genoeg om de gitarist-pianist bezig te zien. Hij was heel teleurgesteld toen één toets van zijn piano het begaf, controleerde de lijst met nog te spelen liedjes, weigerde liedjes te spelen waar die noot in voorkwam, ook al vroeg het publiek het nog zo lief, de whiskey in zijn glas minderde plots zienderogen... Mar ik vond het wel een beetje spijtig voor hem, zo gepassionerd door zijn vak en dan zo gekloot door iets stoms.

You Might Also Like

0 reacties