Losse flarden...

Voorlopig geen vervolg op mijn gezaag van gisteren, want weinig tijd, enkel een paar losse ideeën. * Niet te snel een schoenenverkoopster ge...

Voorlopig geen vervolg op mijn gezaag van gisteren, want weinig tijd, enkel een paar losse ideeën.

* Niet te snel een schoenenverkoopster geloven. Ze zijn fantastisch, die nieuwe botten, maar ook een stuk zwaarder...
* vooral belangrijk op ww-dag...
* daiquiri is zelfmoord voor punten (5! dat is een maaltijd)...
* zeker na een weekend vol restaurants...
* om van de cafés maar te zwijgen...
* en wat met dat stuk brésilienne-taart?
* waarom dat uurtje sporten schrappen? Vooral omdat het er de komende weken op woensdag ook niet van gaat komen (krokusvakantie dus geen sport, Wenen, Heather Nova in concert), dat het maar gauw mooi weer wordt, kan ik gaan lopen...
* de teleurstelling is iets groter na de complimenten...
* maar ik weet in elk geval wat ik tot de volgende ww-sessie niet ga eten...

You Might Also Like

0 reacties